Kladské pomezí získalo 1. místo v prestižní soutěži Velká cena cestovního ruchu
V závěru prvního dne mezinárodních veletrhů
cestovního ruchu GO &
REGIONTOUR 2016 byla na brněnském výstavišti
slavnostně předána ocenění v soutěži Velká cena cestovního ruchu.
V devátém ročníku prestižní ankety hodnotila odborná porota projekty
přihlášené do kategorií Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický produkt,
Nejlepší elektronická komunikace a Nejlepší lázeňský a wellness balíček. Široká
veřejnost pak rozhodla o vítězích v kategorii Nejlepší cestovní kancelář.
Smyslem soutěže Velká cena
cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých
segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé
z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí
soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České
republiky.
Letos se této
soutěže účastnila i Branka, o.p.s. a to s novými webovými stránkami
www.kladskepomezi.cz, které vytvořila ve spolupráci s inCUBE interactive, s.r.o.. V kategorii
Nejlepší elektronická komunikace si za ně odnesla pomyslné zlato! Porotci
webové stránky označili jako prezentaci, která vyčnívá v konkurenci a
ocenili především jejich intuitivní navigaci, ovládání, moderní prvky, umístění
všech potřebných informací pro uživatele na jednom místě a vhodné napojení na
sociální sítě.
Se slovy: „Jsem velice potěšena, že mohu gratulovat
výherci z mého rodného Královéhradeckého kraje.“: předala cenu
náměstkyně ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová zástupci destinační
společnosti. Cenu přijel převzít pan Ing. Michal Beseda,
MBA, člen správní rady Branky, o.p.s. a místostarosta města Nové Město nad
Metují. „Je to pro nás čest, že naše
destinační společnost mohla soutěžit s takovými regiony, jako jsou
Východní Čechy, Jižní Morava, Jižní Čechy a další. Cenu samozřejmě nevnímáme
pouze jako ocenění, ale také jako závazek v rámci udržení kvality webové
prezentace do dalších let“: s úsměvem sdělil po předání ceny pan
Michal Beseda.