Zástupci informačních center se setkali v Městské knihovně v Novém Městě nad Metují
    Proběhlo tradiční setkání zástupců IC a školení Marketing zdarma a public relation
V úterý 16. května proběhlo jarní setkání informačních center z regionu Kladské pomezí, aby se s ostatními zástupci IC podělily o své zkušenosti a novinky z jejich oblasti. Po setkání následovalo školení pro nejrůznější subjekty cestovního ruchu na téma Marketing zdarma a public relation. Obě tyto aktivity uspořádala destinační společnost Branka, o.p.s. starající se o rozvoj cestovního ruchu v Kladském pomezí.
          
    
    Zástupcům IC byl představen regionální produkt Kladského pomezí
Setkání tentokrát proběhlo v prostorách Městské knihovny v Novém Městě nad Metují, kde se sešlo celkem 15 zástupců informačních center. Informačním centrům byl především představen nedávno certifikovaný regionální produkt Kladského pomezí - ručně vyráběné letované šperky z polodrahokamů od paní Doskočilové z Mezilesí u Nového Města. 
Informační centra si rozdělila i nového průvodce regionem
Kromě tradiční distribuce nejrůznějších propagačních materiálů informační centra dostala také 
nového průvodce Kladského pomezí, 
který vyšel v nakladatelství Soukup & David. Průvodce popisuje celou oblast 
od Jaroměře, České Skalice s Babiččiným údolím a Nového Města nad Metují
 přes Náchod, Hronov, Červený Kostelec a Jestřebí hory až po 
Adršpašsko-teplické skály, Polici nad Metují a Broumov.                 
   
Školení o marketingu v cestovním ruchu vedl Pavel Pichler
Po skončení setkání následovalo 
školení, zaměřené speciálně pro subjekty            cestovního ruchu,  na téma Marketing zdarma a public                relations, na kterém se sešli zástupci celkem 11 nejrůznějších subjektů cestovního ruchu.
Školitelem byl Pavel              Pichler, zakladatel projektu http://www.travelbakers.cz/.