Nové rozhledny na česko-polském pohraničí
07. 12. 2018
Česko-polská Hřebenovka (rozhledna)
Hlavním cílem projektu je vytvoření nového přeshraničního produktu cestovního ruchu „Česko-polská Hřebenovka“. Dojde k obnovení a novému přeshraničnímu propojení této významné historické pěší trasy spolu s vybudováním nových souvisejících investic v podobě rozhleden a informačních center. Projekt bude doprovázet marketingová a propagační kampaň s využitím tradičních, ale i moderních metod a informačních technologií přesně zacílenými na potenciální návštěvníky.
Aktivity projektu
·
Proznačení hřebenové
trasy – dojde k novému speciálnímu proznačení trasy s názvem Hřebenovka
·
Rozhledny – v rámci
projektu bude vystaveno 11 rozhleden, z toho 8 bude historickým obnovením
zaniklých rozhleden / vyhlídek nebo využitím jiného historického dědictví,
pouhé 3 rozhledny jsou na nových místech
-
Velká Deštná – Deštné
v Orlických horách
-
Feistův kopec – Olešnice
v Orlických horách
-
Šibeník – Nový Hrádek
-
Vysoká Srbská
-
Kladská hora – Powiat
Kłodzki
-
Czerniec – Międzylesie
-
Jagodna – Bystrzyca
Kłodzka
-
Vrchmezí – Duszniki-Zdrój
-
Guzowata – Radków
-
Věž Słupiec – Gmina
Miejska Nowa Ruda
-
Włodzická hora – Gmina
Nowa Ruda
· Infocentra – další turistickou infrastrukturou je vybudování dvou infocenter, která vzniknou v Novém Hrádku na kopci Šibeník v bezprostřední blízkosti plánované rozhledny a v Neratově v bezprostřední blízkosti budovaného mostu propojujícího česko-polskou hranici
· Parkoviště – jelikož se lokalita výstavby rozhledny a TIC v Novém Hrádku nachází na kopci Šibeník, kde v současné době není žádná možnost parkování, bude zde vystaveno parkoviště s kapacitou 10 míst
· Obnova mostu v Neratově – most bude vybudován na hraničním toku Divoké Orlice a bude přímo spojovat Českou a Polskou republiku, je proto považován za symbol duchovního i fyzického spojení Čechů i Poláků a zároveň zvýší propustnost hranice
· Marketingová kampaň – obsahuje vytvoření společného loga Hřebenovky, rozšíření webového portálu www.hrebenovka.cz s využitím panoramatických pohledů, presentace na sociálních sítích, publicita prostřednictvím QR kódů, vydání tištěných materiálů v podobě skládačky (letáky) a sety, trhací mapy, presentace produktu formou kalendáře, vytvoření videospotů, inzerce v tisku a rádiu, Press trip, pořádání konferencí apod.
Více informací na webu: https://www.euro-glacensis.cz/hrebenovka