„Nová značka odkazuje jednoznačně na tisíciletá bohatství, která tento kraj nabízí. Proto výběr barev padl na zelenou a modrou, které vystihují zeleň a vodstvo a vzájemně se spojují do výrazného písmene N. Tato Ikona současně znázorňuje členitý terén města, malebné kopce a údolí, plynoucí řeku Metuji. Tučné písmo logotypu reprezentuje pevné historické základy města a jeho dominantní postavení v regionu,“ vysvětluje starosta města Jan Birke.
Na podrobný grafický manuál nyní navazují další kroky, kterými bude např. výstavba nových webových stránek města a samozřejmě také implementace loga do písemností, tiskovin a dalších propagačních materiálů.
Už dnes je nové logo součástí videa, které dnes bylo představeno. „Nové propagační video představuje náchodský region v celé své kráse a pevně věříme, že se bude líbit nejen obyvatelům města, ale i turistům, kteří se k nám rádi vracejí a nebo na základě jeho zhlédnutí k nám zavítají poprvé,“ dodal starosta Jan Birke.
Video „Náchod branou do srdce Evropy“ ke zhlédnutí zde:
https://www.youtube.com/channel/UCTRgouCYno6t8aZ4Jcubfkw