Pokračuje oblíbená soutěž s Toulavým baťohem, tentokrát v dvouletém cyklu, a návštěvníky potěší také nové odměny pro soutěžící. Velkou pozornost vzbudil i nový image materiál destinace ve čtyřech jazycích, který prezentuje region doma i v zahraničí. V projektu Ski Kladské pomezí byla ukončena spolupráce s webem Bílé stopy a zahajuje se spolupráce se systémem Jdeme na běžky.
Na rok 2026 se připravují nové formy prezentace oblasti – díky spolupráci s regionálním výrobcem Darré a se společností RegioJet.
Léto přineslo nejen spoustu vydařených akcí, ale i nové kontakty: díky soutěžím se podařilo získat přes 400 nových odběratelů newsletteru. Na sociálních sítích se plánuje rozšíření sdílení aktuálních tipů na zajímavé akce v regionu – například formou přehledných víkendových doporučení „Co o víkendu v Kladském pomezí“.
Součástí letošní propagace byla také série PPC kampaní a nová videa v rámci projektu Kladské pomezí na vlně – ta se brzy objeví například v autobusech CDS.
Rok 2026 přinese zcela nový turistický produkt zaměřený na japonské turisty. Pracovní skupina Kladského pomezí ve spolupráci se zástupci CzechTourism v Japonsku připravuje dva tematické itineráře – Letzel + Prim a Čapek, včetně překladů do japonštiny a doplnění praktických informací o dopravě či možnostech platby.
Jedním z výstupů projektu bude PressTrip pro japonské novináře a influencery, který má představit Kladské pomezí jako zajímavou a přívětivou destinaci s česko-japonskými kulturními vazbami.
Kladské pomezí pokračuje také v kampaních na podporu regionálních produktů. Díky spolupráci s výrobci a infocentry vznikají workshopy, kampaně na sociálních sítích a další formy propagace. Do budoucna se počítá s tvorbou krátkého propagačního videa a novou tiskovinou.
Rtyně v Podkrkonoší chystá redesign webu a marketingových výstupů. V příštím roce bude uzavřeno muzeum z důvodu výměny vitrín, pokračovat bude oblíbená hra „Putování ve Rtyni“.
Náchod aktualizuje naučnou stezku a průvodce „Po stopách J. Škvoreckého“ a připravuje novou hru Geofun. Infocentrum v Malých lázních Běloves neustále rozšiřuje nabídku regionálních produktů a chystá zajímavý adventní program. Stále probíhá stavební obnova kolonády ve Velkých lázních.
Hronov letos zahájil provoz infocentra v nových prostorech na náměstí, plánuje rozšíření Stezky psa Voříška a novinkou v předvánočním čase bude akce WoodTruck.
Nové Město nad Metují připravuje nový vizuál infocentra, muzea a galerie, chystá novou brožuru o Novoměstsku i nové edukační materiály a programy. V plánu je rekonstrukce prostorů IC a vznik nové muzejní expozice pro zrakově postižené.
Úpice slavila úspěch s oživlými prohlídkami Dřevěnky. V přípravě jsou nové brožury o významných obyvatelích města.
Česká Skalice informovala o rekonstrukci prostor IC. Muzeum Boženy Němcové v prosinci láká na výstavu České korunovační klenoty na dosah.
Adršpach pokračuje v kampaních zaměřených na české návštěvníky a propagaci rezervačního systému. V souvislosti s tématem kampaní i komunikace s CHKO proběhla diskuze týkající se kontroverzního projektu nového hotelového komplexu.
Červený Kostelec otevřel revitalizovaný Svojsíkův park a novou Pohádkovou cestu B. Němcové. Akce Pivobraní bude pokračovat i v následujícím roce.